19.9.2008 10.50 | hakki47 | Työelämä, Asiakaspalvelu ja viestintä, Poliittiset puolueet
Olivat ilmeisesti FK, RATA yms. vähän tyrineet tuon yksipuolisen koronnostoklausuulin viestimisessä. Että kyse olikin asiakkaan kannalta parannuksesta, pelasti varmasti monenkin Nordean ja Tapiolan asuntovelallisen päivän. Tuskin kukaan vielä kuitenkaan kerkesi dramaattisiin henkilökohtaisiin ratkaisuihin turvautua? Onko tiedottomattomuus osoitus päätöksentekijäin vallitsevasta arvojärjestelmästä asiakkaiden merkitystä kohtaan, onkin sitten ihan toinen juttu.
Toinen virkistävä tiedotuksen alaan kuuluva toteutus osui silmiini juuri äsken. Susan blogi oli muuttunut Susan vaaliblogiksi. Loistava innovaatio, jota suosittelen kaikille kunnallisvaaliehdokkaille, puolueeseen katsomatta. Sitä voisi ehkä vielä koristaa puoluetta ilmentävä lyhenne, mutta sana vaaliblogi riittää kyllä varsin hyvin.
Sitä kautta jokainen lukija voi nopeasti fokusoida helposti haluamaansa asiaan, kiinnostuksensa mukaisesti.
Pysyvä linkki | Kommentoi »
perjantai 19. syyskuuta 2008
Viestintää - JOT
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti