25.4.2008 9.58 | hakki47 | Markkinointi, Talous, Asiakaspalvelu ja viestintä
Olin keskiviikkona pakotettu käymään autolla Helsingin keskustassa. Sehän ei pääsääntöisesti ole järkevää ja kallistakin se on, mutta nyt oli olevinaan pakko. Omasta mielestäni oli lottovoittoon verrattavissa oleva sattuma, että löysin pysäköintipaikan juuri siitä mistä piti. Mannerheimintieltä Kolmen Sepän patsaan kohdalta, nokka Erottajalle. Mutta tietenkin, sopivia rahoja parkkimaksun suorittamiseen ei ollut. Mutta ei hätää. Toinen lottovoittoni oli se, että satuin olemaan Aktia - pankin oven edessä. Jonotusnumeron otettuani huoli alkoi kyllä nakertaa, ehdinkö vaihtaa parkkirahaa ennenkuin Parkkipirkko sakottaa. Neljä - viisi edelläni olevaa asiakasta käsiteltiin kuitenkin aika nopeasti. Olin varma, että ehdin.
Pyyntööni saada vaihtaa kymppi parkkikolikoiksi tuli kummallinen vastakysymys: ”Onko teillä tili Aktiassa?” Mutta vielä kummallisemmaksi meni kieltävän vastaukseni jälkeen. ”Valitan, meillä on määräys, että saamme vaihtaa rahaa vain Aktia-pankin asiakkaille.”
Mitäs sitä moiseen muuta vastaamaan kuin: ”Valitan minäkin. Ei ole tiliä, eikä tule olemaankaan. Näkemiin.”
Jo on aikoihin eletty, kun ei suomalainen pankki suostu vaihtamaan Suomen setelivaluuttaa Suomen kolikkovaluutaksi. Ei edes tarjottu vaihtomahdollisuutta korvausta vastaan. Kohta varmaan siihenkin tulee palvelumaksu?
Todella tehokasta palveluiden markkinointia tuolla Aktiassa.
Onnittelen.
Pysyvä linkki | Muokkaa | 2 kommenttia »
perjantai 25. huhtikuuta 2008
Palvelun laatupalkinto Aktialle
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti